Markowa odzież z galerii


tagi: hobby, rozrywka, czas wolny, odzież

Obecnie sprzedaż około 70-80% markowej odzieży oraz obuwia w Warszawie a także całej Polsce prowadzona jest poprzez galerie handlowe zlokalizowane przy sklepach wielkopowierzchniowych lub w centrach dużych aglomeracji miejskich.

Galeria handlowa to wiele metrów kwadratowych powierzchni handlowej oraz wystawienniczej. Na podstawie danych statystycznych z Głównego Urzędu Statystycznego w Polsce każdego miesiąca otwierane jest osiem nowych galerii handlowych, każdego miesiąca w samej Warszawie aż dwie. To świetna informacja dla firm zajmujących się projektowaniem wnętrz sklepów jak również dla tych, które handlują meblami sklepowymi. Mam tu na myśli oczywiście nie firmy sprzedające meble sklepowe dla branży spożywczej, bo ta zmaga się z wyniszczającą konkurencją i jest w odwrocie, ale oczywiście dla branży odzieżowej. Współczesne wnętrza sklepów odzieżowych a także obuwniczych to ikony współczesnego stylu i dopieszczone w najmniejszych szczegółach dzieła sztuki.

Spoglądając na najnowsze koncepcje w dziedzinie projektowania wnętrz sklepów z odzieżą nieustannie należy biec za zmieniającą się modą. Nie przypadkowo dzieje się tak, że powierzchnie handlowe w galeriach handlowych wynajmowane są na dziesięć lat. Po dopływie do końca tego okresu najemcy się zmieniają, a razem z nimi na nowo aranżowane są przestrzenie handlowe a także ich wystrój. Pojawia się nowy projekt, zmieniane jest wnętrze sklepu, lokowane są nowe meble sklepowe. Wszystko po to, żeby nie popaść w marazm a także zaoferować klientom coś nowego.

Wnętrza sklepów z odzieżą w Warszawie nie prezentują się jeszcze w taki sposób jak w Madrycie, Florencji czy Paryżu. We wspomnianych aglomeracjach niezwykle dużą wagę przywiązuje się do najbardziej błahych szczegółów wyposażenia sklepów. Przy projektowaniu wnętrza sklepu z odzieżą męską czy damską planuje się już w fazie projektowej umiejscowienie wszystkich elementów wyposażenia, w programie graficznym rozmieszcza się prawie wszystkie meble sklepu odzieżowego, projektuje się dźwięki puszczane klientom, oświetlenie, a nawet zapach roznoszący się w sklepie i barwy. Wszystkie te części składowe wnętrza sklepu odzieżowego wzbudzają w kupujących wzrost chęci do przechadzania się po klimatycznym wnętrzu, przymierzania rzeczy w przymierzalni i w konsekwencji do ich kupowania.

Zupełnie omyłkowo spacerowałem ostatnio w środku dnia roboczego w ścisłym centrum Warszawy. Przeszedłem się jej najbardziej modną ulicą i strasznie się strapiłem. W latach dziewięćdziesiątych była to ulica, na jakiej znaleźć można było sporo sklepów z obuwiem, zachodnią odzieżą czy też perfumerie. To tu można było przetestować po raz pierwszy ekskluzywne perfumy marki Hugo Boss czy Cacharel, to w tym miejscu swoje salony otworzył pierwszy sklep odzieżowy Intimissimi, Triumph, H&M czy Atlantic, to na tej ulicy otwarto pierwszy w Warszawie sklep z obuwiem marki Nike. Ulica żyła, bo przewijało się tutaj wiele mieszkańców. Obecnie ulica wygląda na wymarłą. Zamiast modnych butików z obuwiem oraz ciuchami otworzono dyskont spożywczy. Zaraz po sąsiedzku znajduje się salon automatów do gier, a tuż dalej skład z odzieżą używaną, czyli ordynarny lumpex. Cały handel przeniósł się do galerii handlowych.

Badania rynku przeprowadzone we Francji i w Holandii, a zatem w krajach, w których gust, nowoczesny design oraz wyważony smak stanowią chleb powszedni dla mieszkańców, potwierdzają, iż najbardziej optymalną sprzedaż odzieży oraz butów rejestrują te sklepy, które wydają największe środki na zaprojektowanie wnętrza sklepowego a także wyposażenie sklepu odzieżowego w interesujące meble sklepowe.

Zobacz to na zdjęciach:
hobby
rozrywka
czas wolny
odzież
Opublikowany przez Ireneusz Ryba | 2012/10/20

Podobne artykuły

rss icon Prezesami polskich spółek zostają słupy z Ukrainy

Rodzimi inwestorzy coraz częściej powołują do zarządu firmy obywateli ze wschodu. Dzięki temu unikają odpowiedzialności majątkowej na razie bankructwa.

rss icon Węgry: Ekspansja polskich firm z sektora budowlanego

Polskie firmy korzystają z budowlanego boomu na Węgrzech. Z początkiem ubiegłego roku, Węgrzy obniżyli VAT na nowe mieszkania domy z 27 do 5 proc. Na Węgrzech nastąpił boom budowlany - wzrost wartości zawieranych umów wzrósł aż o 30 proc. rok do roku.

rss icon Polacy kochają zakupy na kredyt

Polacy uwielbiają zakupy, nawet jeśli trzeba je sfinansować kredytem, a wyprzedaże są dodatkowym impulsem do buszowania na sklepach zarówno stacjonarnych, jak internetowych.

Zobacz także:

Baszczyński: za wcześnie na stres
Pomorski pis cierpliwie czeka
Bez nich nie byłoby orkiestry
Misski w muzeum powstania warszawskiego
Ferie pod ochroną
Zimowe szaleństwo na pół gwizdka
Szukał po mieście małych dziewczynek
Co boli wrocławian

Copyright ©2019. rev. 4.0. [ Mapa serwisu ]

listopad 2017 październik 2017 wrzesień 2017 sierpień 2017 maj 2017 marzec 2017 grudzień 2016 wrzesień 2016 sierpień 2016 maj 2016 styczeń 2016 listopad 2015 sierpień 2015 kwiecień 2015 listopad 2014 wrzesień 2014 maj 2014 grudzień 2013 sierpień 2013 grudzień 2012 listopad 2012 październik 2012